Helma ALPINA MENGA JV BÍLÁ matná

Vyprodáno

Velikost: 58-61cm

Zvolte si variantu:

3 990,00 Kč 4 990,00 Kč

Helma ALPINA MENGA JV bílá matná

Běžná cena: 4 990,- vč. DPH

Naše cena: 3 990,- vč. DPH

Vylepšený model sjezdařské helmy Menga JV s intErgovaným štítem. Výhodou štítu je neomezené periferní vidění a výborné aerodynamické vlastnosti.


Type : Visor

  • UV index : 2
  • Product Type : Ski Helmet
  • Lens color : Mirror
  • Lens option : Singleflex

Inmold Tec

IN-MOLD technologie je název pro proces, kterým je vyráběna vnitřní ochranná část helmy. Speciální pěna je pod velkým tlakem a horkem aplikovaná na vrchní část helmy. Tato spolehlivá vazba vytváří extrémně pevnou strukturu s nízkou váhou. IN-MOLD technologie


Removable Earpads

Některé helmy Alpina mají odnímatelné kryty uší. V teplých a slunečných podmínkách, může uživatel kryty vyjmout s tím, že nedochází ke snížení ochranné funkce helmy. Při změně podmínek lze jednoduše kryty opět nasadit.

Airstream Control

Proud vzduchu je snadno regulovaný otevíráním či zavíráním ventilačních průchodů dokonce i v lyžařských rukavicích.


Run System

Ačkoliv je tento systém vyvinut již Alpinou delší dobu, dochází jeho neustálému vývoji. Speciálním kruhovým regulátorem je zabezpečeno dokonalé přizpůsobení upevnění helmy. Ovládání je možné i se sjezdovými rukavicemi.


Jet Vision

Módní, praktické a pohodlné upevnění zorníku přímo na helmu.


ALPINA: BEZPEČNOST, KVALITA, DESIGN

Německá značka Alpina je jedním z hlavních výrobců lyžařských helem, cyklistických helem, chráničů, slunečních brýlí a sportovních brýlí, které dováží do 35 zemí světa. Nejprodávanější sluneční brýle jsou dlouhodobě Alpina Swing. Brýle značky Alpina nosí také profesionální sportovci, jako Björn Kircheisen nebo Didier Cuche.Historie značky Alpina začíná v osmdesátých letech prvním katalogem pro sportovní veletrh ISPO.Během celé historie značky se stalo opravdu mnoho. Firma se postupně rozrostla. Alpina je nyní jedničkou na trhu lyžařských a sportovních brýlí a helem. V Německu si Alpina udržuje tržní podíl více než 40%, prodává své produkty ve více než 35 zemích, a založila dvě dceřiné společnosti v Rakousku a Švýcarsku.